Dale of Norway ligger på gateplan i en av Oslos travleste gater. Det er mye folk forbi vinduene hver eneste dag, spesielt turister. Butikken er ikke mer en 65 kvadratmeter, og det er derfor ekstra viktig med god vinduseksponering.
Tidligere var det mangel på nettopp det. Det store vinduet var dekket med folie som gav både dårlig innsyn til butikken og det var mangel på reklame.
Etter kundens visjon har Kaspara jobbet med konseptutvikling, og butikken har nå fått fleksibel innredning som kan brukes begge veier, slik at de kan eksponere klær både ut mot fasade og inn mot butikken. Naturens elementer er dratt inn og fremhever visjonen og de flotte produktene. Store LED-skjermer med høy bildekvalitet og eksepsjonell lysstyrke er plassert i vinduet og bak kassa. Selv i sterkt sollys vil innholdet forbli klart og tydelig samt tiltrekke seg potensielle kunder.
Dale of Norway har fått en funksjonell butikk i en elegant innpakning. Kasparas kunde er storfornøyde med resultatet og personalet gleder seg til å gå på jobb hver dag. Butikken bygger nå en ny kundeopplevelse som har skapt et økende salg allerede og vil bringe inn nye kunder i tiden fremover.
Kaspara har oppgradert butikken vår i tråd med Dale of Norway sin visjon; Driven by Nature. De har brukt materialer som er relatert til naturens elementer i form av laminat med steinimitasjon på gulvet, lekre designlamper som minner om vanndråper og naturlig treverk i selve innredningen. Dette gjenspeiler både firma vårt og produktene som vi har produsert siden 1879. Vi er kjempefornøyd med resultatet! - Tove Mette Husøy, Retail Manager